Follow me! FAQ W jaki sposób można zgłosić opinię, uwagi, reklamacje?

Reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować pisemnie (listem poleconym) na adres Przewoźnika lub mailowo biuro@followme.pl w okresie miesiąca od zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji.

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:

  • datę sporządzenia reklamacji;
  • nazwę i siedzibę przewoźnika;
  • imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) osoby składającej reklamację;
  • tytuł oraz uzasadnienie reklamacji;
  • kwotę roszczenia;
  • wykaz załączonych dokumentów;
  • podpis osoby uprawnionej do wniesienia reklamacji.

Do reklamacji należy dołączyć bilet lub jego kserokopię, a w przypadku reklamacji dotyczącej bagażu pisemne potwierdzenie jego uszkodzenia lub utraty. Przewoźnik rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie jednego miesiąca od dnia jej doręczenia.