Bezpieczeństwo

Bezpieczna i komfortowa podróż pasażerów to priorytety, które od lat zapewniają nam pozycję lidera w regionie, a przede wszystkim liczne grono zadowolonych klientów. W naszej działalności stawiamy na nowoczesną flotę oraz profesjonalnych i doświadczonych kierowców. To co nas wyróżnia to także inwestowanie w proekologiczne rozwiązania - nasze najnowsze pojazdy wyposażone są w silniki spełniające normy Euro 6, systemy zmniejszające emisję spalin BlueTEC, natomiast kierowcy przechodzą szkolenia z zakresu ekologicznej jazdy.

Bezpieczeństwo przede wszystkim.

O bezpieczną podróż pasażerów dbają nasi doświadczeni kierowcy, a także wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych stosowanych w naszych pojazdach.

Jakie systemy stosujemy?

  • system wspomagający kierowcę Intelligent Drive, który pomaga w automatycznym utrzymaniu odstępu między pojazdami,
  • system Attention Assist monitorujący stopień koncentracji kierującego
  • systemy ABS i BAS wspomagające układ hamulcowy.

Dzięki dotacji uzyskanych ze Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej nasze pojazdy wyposażyliśmy dodatkowo w system monitorowania GPS ETOS oraz system prewencji kolizyjnej Mobileye, ostrzegający przed kolizjami i niekontrolowaną zmianą pasa ruchu, sprawdzający dystans do pojazdu z przodu, a także rozpoznający znaki drogowe. Zastosowane systemy znacznie podwyższyły poziom bezpieczeństwa kierowców i pasażerów.

 

W jakich szkoleniach bierzemy udział?

Nasi kierowcy regularnie uczestniczą w szkoleniach podnoszących ich umiejętności w zakresie bezpiecznej i ekonomicznej jazdy oraz najwyższej jakości obsługi klienta: 

  • Szkolenia z zakresu bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach – cykl kursów obejmujący zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności, odbywający się w Niemczech.
  • Akademia Jazdy Mercedes-Benz Vans – cykl szkoleń z doskonalenia techniki jazdy, których głównym założeniem jest nauka rozpoznawania i unikania zagrożeń na drodze oraz reagowania w trudnych sytuacjach.
  • Szkolenie z zakresu budowania relacji z klientem umożliwiające zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych pasażerów