Follow me! Bez kategorii Regulamin promocji na Dzień Kobiet – 08.03.2025

Promocja na Dzień Kobiet 2025 – Regulamin

 

1. Postanowienia ogólne

  • Organizatorem promocji jest Follow Me Sp. z o. o., ul. Szczecińska 15 B/8, 72-100 Goleniów, NIP 856-19-24-349.
  • Czas trwania promocji obejmuje dzień 8 marca 2025 roku. Dotyczy to okresu, w którym można składać rezerwacje.
  • Promocja kierowana jest do wszystkich klientów.

2. Nagrody

  • W promocji do zdobycia są zniżki na przejazdy w ramach usługi SMART Taxi.
  • Uczestnik/uczestnicy otrzymują kod rabatowy o wartości 20% – na przejazdy realizowane w ramach wymienionej powyżej usługi.
  • Kod rabatowy można wykorzystać tylko w aplikacji mobilnej Follow me!.
  • Kod rabatowy jest aktywny wyłącznie dnia 8 marca 2025 roku. Wyjazd może odbywać się w dowolnym terminie między 10 marca 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

3. Warunki uczestnictwa i przebieg promocji

  • Aby wziąć udział w promocji, należy zarezerwować przejazd w aplikacji mobilnej Follow me!.
  • Podczas składania rezerwacji należy wprowadzić kod rabatowy udostępniony przez organizatora w materiałach informujących o promocji.
  • Liczba rezerwacji jest nieograniczona. Kod rabatowy jest wielokrotnego użytku – dla każdego z uczestników promocji. Kod rabatowy jest aktywny wyłącznie w dniu obowiązywania promocji.
  • Przejazd może odbywać się w dowolnie wybranym terminie, jednak nie wcześniej niż 48 godzin od momentu złożenia rezerwacji, a także nie później niż 31 grudnia 2025 r.
  • Przy zakupie biletów promocyjnych nie ma możliwości anulacji, zmiany daty wyjazdu lub powrotu.
  • Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.

4. Postępowanie reklamacyjne

  • Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji, uczestnicy winni zgłaszać na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marketing@followme.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres korespondencyjny organizatora: Follow Me! Sp. z o. o., al. Wojska Polskiego 184c, 71-256 Szczecin.
  • Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  • Reklamacje rozpatrywane będą przez organizatora w terminie 7 dni od daty ich otrzymania.
  • Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
  • Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.

5. Postanowienia końcowe

  • Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez uczestników.
New mobile app