Promocja na Dzień Kobiet 2025 – Regulamin
1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem promocji jest Follow Me Sp. z o. o., ul. Szczecińska 15 B/8, 72-100 Goleniów, NIP 856-19-24-349.
- Czas trwania promocji obejmuje dzień 8 marca 2025 roku. Dotyczy to okresu, w którym można składać rezerwacje.
- Promocja kierowana jest do wszystkich klientów.
2. Nagrody
- W promocji do zdobycia są zniżki na przejazdy w ramach usługi SMART Taxi.
- Uczestnik/uczestnicy otrzymują kod rabatowy o wartości 20% – na przejazdy realizowane w ramach wymienionej powyżej usługi.
- Kod rabatowy można wykorzystać tylko w aplikacji mobilnej Follow me!.
- Kod rabatowy jest aktywny wyłącznie dnia 8 marca 2025 roku. Wyjazd może odbywać się w dowolnym terminie między 10 marca 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
3. Warunki uczestnictwa i przebieg promocji
- Aby wziąć udział w promocji, należy zarezerwować przejazd w aplikacji mobilnej Follow me!.
- Podczas składania rezerwacji należy wprowadzić kod rabatowy udostępniony przez organizatora w materiałach informujących o promocji.
- Liczba rezerwacji jest nieograniczona. Kod rabatowy jest wielokrotnego użytku – dla każdego z uczestników promocji. Kod rabatowy jest aktywny wyłącznie w dniu obowiązywania promocji.
- Przejazd może odbywać się w dowolnie wybranym terminie, jednak nie wcześniej niż 48 godzin od momentu złożenia rezerwacji, a także nie później niż 31 grudnia 2025 r.
- Przy zakupie biletów promocyjnych nie ma możliwości anulacji, zmiany daty wyjazdu lub powrotu.
- Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
4. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji, uczestnicy winni zgłaszać na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marketing@followme.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres korespondencyjny organizatora: Follow Me! Sp. z o. o., al. Wojska Polskiego 184c, 71-256 Szczecin.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez organizatora w terminie 7 dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
5. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez uczestników.