Promocja na Black Friday 2025 – Regulamin
1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem promocji jest Follow me! spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 15 B/8, 72-100 Goleniów, NIP 856-19-24-349.
- Czas trwania promocji obejmuje 28 listopada 2025 roku i trwa przez całą dobę. Dotyczy to okresu, w którym można składać rezerwacje.
- Promocja kierowana jest do wszystkich klientów.
2. Nagrody
- W promocji do zdobycia są zniżki na transfery lotniskowe.
- Uczestnik/uczestnicy otrzymują zniżkę na przejazdy realizowane w ramach wymienionych poniżej usług.
- W dniu 28.11.2025 r. do wykorzystania są kody rabatowe na usługę Airport Szczecin o wartości 70%. Wszystkie przejazdy na usługę BERBUS dostępne będą w promocyjnej cenie 99 zł/osobę. Wszystkie przejazdy w ramach usługi SMART Taxi na trasie Szczecin – Lotnisko Berlin Brandenburg będą przecenione o 50%.
3. Warunki uczestnictwa i przebieg promocji
- Aby wziąć udział w promocji, należy zarezerwować przejazd za pomocą systemu rezerwacyjnego organizatora lub w aplikacji mobilnej Follow me!, dostępnej w Sklepie Play oraz w App Store.
- W przypadku usługi Airport Szczecin, kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie w aplikacji mobilnej Follow me!
- Liczba rezerwacji jest nieograniczona. Kod rabatowy jest wielokrotnego użytku – dla każdego z uczestników promocji. Kody rabatowe oraz promocje są aktywne wyłącznie w dniu obowiązywania promocji na poszczególne usługi.
- Przejazd może odbywać się w dowolnie wybranym terminie, jednak nie wcześniej niż 48 godzin od momentu złożenia rezerwacji, a także nie później niż 30 kwietnia 2026 r.
- Klient może odstąpić od umowy bez podania leżących ku temu przyczyn w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie w miejscu adresu siedziby Organizatora promocji lub przesłane przesyłką poleconą na adres siedziby Organizatora promocji, względnie dokonane przy zachowaniu formy dokumentowej e-mail na adres: biuro@followme.pl. Po upływie ww. terminu na odstąpienie od umowy Klient może anulować rezerwację, przy czym zobowiązany jest do zwrotu Organizatorowi promocji faktycznych kosztów, jakie zostały poniesione przez Organizatora promocji w związku z anulowaną rezerwacją.
- Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
4. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji, uczestnicy winni zgłaszać na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marketing@followme.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres korespondencyjny organizatora: Follow me!, al. Wojska Polskiego 184c, 71-256 Szczecin.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez organizatora w terminie 7 dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
5. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez uczestników.