Promocja SMART Taxi – Regulamin
1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem promocji jest Biuro Podróży Interglobus Tour Sp. j. Tomasz Bloch, ul. Szczecińska 15 B/8, 72-100 Goleniów, NIP 856-16-78-548.
- Promocja rozpoczyna się od 10.12.2024 i trwa do momentu wyczerpania puli biletów promocyjnych.
- Promocja kierowana jest do wszystkich klientów, którzy spełnili warunki promocji oraz warunki uczestnictwa.
- Wzięcie udziału w promocji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Warunki promocji
- Promocja jest kierowana wyłącznie do klientów, którzy dokonają rezerwacji poprzez aplikację mobilną Follow me!
- Dla uczestników promocji do uzyskania są rabaty na przejazdy w ramach usługi SMART Taxi.
- Warunkiem koniecznym jest rezerwacja przejazdu z wyprzedzeniem czasowym. W przypadku rezerwacji od 60 do 90 dni przed datą realizacji usługi, pasażer otrzyma 5% rabatu na zakupiony przejazd. W przypadku rezerwacji od 91 do 180 dni przed datą realizacji usługi, pasażer otrzyma 10% rabatu na zakupiony przejazd. W przypadku rezerwacji powyżej 180 dni przed datą realizacji usługi, pasażer otrzyma 50% rabatu na zakupiony przejazd.
- Istnieje możliwość zmiany daty zarezerwowanego przejazdu maksymalnie do 7 dni przed realizacją usługi, przy czym data może różnić się maksymalnie o 24 godziny w stosunku do uprzednio wybranej.
- Kupujący ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. W tym celu powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dostarczyć je do sprzedawcy. Po tym czasie klient może anulować rezerwację, z potrąceniem 95% wartości zamówienia.
3. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji lub wyłonienia zwycięzców, uczestnicy winni zgłaszać na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@followme.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres korespondencyjny organizatora: Biuro Podróży Interglobus Tour – Follow me!, al. Wojska Polskiego 184c, 71-256 Szczecin.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez organizatora w terminie 7 dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
4. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez uczestników.
Klauzula informacyjna RODO
Ze względu na zmianę przepisów o ochronie danych osobowych – obowiązującego od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) opublikowanego w Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, s.1, sprostowanie opublikowane w Dz. U. UE L 127 z 23.05.2018, s.2 – zwanego dalej RODO, a także dlatego, że prywatność naszych klientów jest dla nas niezwykle ważna informujemy, w jaki sposób firma Biuro Podróży Interglobus Tour Sp. j. Tomasz Bloch realizuje te wymagania przy przetwarzaniu danych osobowych swoich klientów oraz jakie uprawnienia w związku z tym im przysługują.
Pełną treść klauzuli RODO można przeczytać TUTAJ